SWLR GMP
Miecze jednoręczne:
1 poziom - Nóż na wilki ( wymagana siła 10, obrażenia 30)
2 poziom - Dobry krótki miecz. (wymagana siłą 25, obrażenia 50)
3 poziom - Topór obosieczny (wymagana siła 90, obrażenia 90)
4 poziom - El Bastardo (wymagana siła 110, obrażenia 120)
5 poziom - Gniew Innosa (wymagana siła 100, obrażenia 140)
Miecze dwuręczne:
1 poziom - Miecz dwuręczny roda (wymagana siła 30, obrażenia 40)
2 poziom - Lekki Miecz dwuręczny (wymagana siła 75, obrażenia 75)
3 poziom - Miecz dwuręczny (Wymagana siła 105, Obrażenia 105)
4 poziom - Topór wojenny (wymagana siła 140, obrażenia 140)
5 poziom - Święty Kat (wymagana siła 120, obrażenia 160)
-Łuki:
1 poziom - Łuk (wymagana zręczność 25 , obrażenia 30)
2 poziom - Łuk jesionowy (wymagana zręczność 80, obrażenia 80)
3 poziom - Łuk bukowy (wymagana zręczność 100, obrażenia 110)
4 poziom -Łuk dębowy (wymagana zręczność 140, obrażenia 140)
5 poziom - Łuk wojenny (wymagana zręczność 150, obrażenia 150)
- Kusze:
1 poziom - Kusza myśliwska (wymagana siła 20, obrażenia 30)
2 poziom - Kusza (wymagana siła 30, obrażenia 45)
3 poziom - Lekka kusza (wymagana siła 40, obrażenia 60)
4 poziom - Kusza bojowa (wymagana siła 90, obrażenia 120)
5 poziom - Kusza łowcy smoków (wymagana siła 150, obrażenia 180)
Offline
DruzuS, różnica jest wystarczająca, inaczej ktoś z 2h na 5lv. byłby pewnie lekko "overpowered".
Offline